درباره وبلاگ

انچه هستم مرا بهتر معرفی میکند تا انچه می گویم...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر زیبا... و آدرس asana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 64630
تعداد مطالب : 282
تعداد نظرات : 334
تعداد آنلاین : 1

دختر زیبا
...
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : شقایق       

 یکی این ناله مرا به گوش عمامه به سرهای ایران برساند، هر کی می خواهی باش! خودتو مجتهد می دانی؟ هر چه خودت را می دانی بر تو واجب است امروز تبعیت از یک نفر، تو حق نداری مقابل رهبر حرف بزنی، همه باید تبعیت کنند. دانشجویان عزیز، ای دانشگاهی ها، هوشیار باشید... گرگ ها شما را از رهبر الهی جدایی نیندازند. شما را گروه گروه نکنند!

دو واژه "شیراز" و "شهید دستغیب" دو کلمه ای است که در حافظه تاریخ باهم توام و جدایی ناپذیر شده اند. بیستم آذرماه ۱۳۶۰، خون مردی از سلاله پاک رسول خدا به عنوان سومین شهید محراب بر زمین سومین حرم اهلبیت علیهم السلام به دست کوردلان منافق در عملیات انتحاری ریخته شد که سراسر زندگی او درس است و الگو. حضرت آیةاللّه سید عبدالحسین دستغیب قدس سره که امام خمینی(ره) از او تعبیر به معلم اخلاق، مهذب نفوس و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی کردند و رهبر معظم انقلاب درباره ایشان گفتند: شهید دستغیب از نخستین کسانی بود که پرچم تبلیغ انقلاب اسلامی را در سخت ترین شرایط در استان فارس برافراشت و بر منابر و مجامع، نام امام امت را بر زبان جاری ساخت.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : شقایق       

 تهران یکی از شهرهای همیشه آلوده جهان است که دیدن تصاویری مانند تصویر زیر را می شود در هر فصلی مشاهده کرد...



جمعه 12 آذر 1391برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : شقایق       

 این زن امریکایی "تانیا سولیوان" نام دارد و اهل کنت است. او ۳۷ ساله است و از زمان تولد ششمین فرزندش شغلش را به عنوان مشاور استخدام رها کرد و به تدریس بچه هایش در منزل پرداخت.

این زن با بدنیا آمدن دوقلوهایش دارای ۱۱ فرزند شد از پذیرفتن کمک دولت خودداری کرد.                                        


وی میگوید: گاهی ممکن است در خانه دچار هرج و مرج شویم اما این شرایط را با یک دنیا عوض نمیکنیم. من از اینکه میبینم بعضی ها پیشنهاد میدهند از کمک دولتی استفاده کنیم ناراحت میشوم. بعضی تعداد بچه ها را بهانه ای برای کار نکردن قرار میدهند. اما ما مدیریت میکنیم.

آنها در حال خرید یک مینی بوس برای حل مشکل حمل و نقل خانواده هستند. آنها روزی ۲۰ نان و هفته ای ۵۰ بطری شیر مصرف میکنند.

خانم سولیوان میگوید: من هرروز صبح ساعت ۵ بیدار میشوم و کارهایم را شروع میکنم و به محض اینکه بچه ها بیدارمیشوند شستشو و جارو کردن را شروع میکنم و بعد از گردگیری خانه صبحانه بچه ها را میدهم.
بچه های این خانواده از ۳ ماه تا ۱۸ سال سن دارند.



پنج شنبه 10 آذر 1391برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : شقایق       

 رنگ اب دریا در بخش های از ساحل سیدنی به رنگ قرمز در آمده است. گرچه این ساحل به داشتن کوسه های فراوان مشهور است اما این بار قرمز شدن ساحل ربطی به خونریزی کوسه ها ندارد و این جلبک ها هستند که آب را به رنگ قرمز درآورده اند.

 

         

        

        

        

 

 



پنج شنبه 10 آذر 1391برچسب:, :: 9:10 ::  نويسنده : شقایق       

این خودرو قرار است به زودی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شود.تصاویر قبلی که از این خودرو منتشر شده بود طراحی بیرونی این خودرو را نشان می داد اما تصویر تازه طراحی داخلی این خودرو را به نمایش می گذارد.بر اساس این تصویر فضای داخلی این خودرو تغییرات زیادی داشته است اما بزرگترین تغییر طراحی جدید کنسول مرکزی است.





پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : شقایق       

 این دوربین که اولین بار روی خودروهای کلاس A نصب خواهد شد، با میدان دیدی به وسعت ۴۵ درجه قابلیت دریافت سه‌بعدی تصاویری از اشیاي اطراف خودرو و عابران پیاده را دارد. به گفته مرسدس بنز این دوربین همچنین می‌تواند موقعیت کلی پیش روی خودرو را تا شعاع ۵۰۰ متری تشخیص دهد و اطلاعات دریافتی را به سیستم‌های مختلف امنیتی داخل خودرو منتقل کند.این دوربین که در واقع چشم خودروست به کمک دو رادار برد کوتاه کار می‌کند که روی سپر جلویی نصب شده‌اند. اطلاعات خروجی این دوربین و رادارها در سیستم کنترل واحدی در هم می‌آمیزند که به گفته خودروساز آلمانی کاربردهایی متفاوت و نقشی اساسی در ارتقای امنیت رانندگی دارد.





پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : شقایق       

 امروز شرکت فنلاندی نوکیا باز هم دو مدل جدید به لیست تلفن های ارزان قیمت خود اضافه کرد: آشا ۲۰۵ و نوکیا ۲۰۶. این دو تلفن با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نوکیا، قرار است تجربه اینترنت گردی عالی را برای کاربران شان فراهم آورند. 


نوکیا آشا 205 یک موبایل با صفحه کلید QWERTY و نمایشگر 2.4 اینچی است که به دکمه ویژه فیسبوک هم مجهز شده است. از امکانات مهم این تلفن همراه می توان به امکان ارتباطی 2G، بلوتوث، دوربین VGA و عمر باتری بسیار بالا برای ۱۱ ساعت مکالمه متوالی اشاره کرد. از اپلیکیشن های نصب شده بر روی این موبایل می توان eBuddy Chat، توییتر و پشتیبانی از اکانت های ایمیلی چون جیمیل را نام برد. این تلفن همچنین دارای ۴۰ بازی رایگان است. نوکیا این تلفن همراه را در رنگ های سبز-آبی، صورتی و نارنجی عرضه خواهد کرد. معاون اجرایی بخش موبایل نوکیا می گوید: «امروزه مصرف کنندگان جوان در سراسر دنیا به شکل فزاینده ای مشغول استفاده از فیسبوک برای تماس با دوستان و دیگر فعالیت های اجتماعی هستند. عرضه نوکیا آشا ۲۰۵ پاسخی به این تفاضای رو به رشد کاربران و تامین ارتباط آسان و فوری آنها به فیسبوک است.» 

نوکیا 206 یک تلفن همراه کوچک معمولی است که صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث و اتصال به شبکه های موبایل 2G دارد. مدل دو سیم کارته این موبایل هم از تکنولوژی EasySwap نوکیا برای جابجایی سیم کارت بدون خاموش کردن تلفن همراه بهره می برد. از نرم افزارهای پیش فرض نوکیا ۲۰۶ می توان به eBuddy Chat و WhatsApp اشاره کرد. نوکیا ۲۰۶ هم در رنگ های سبز-آبی، صورتی و زرد به زودی وارد بازار می شود. 

هر دو این موبایل ها از سیستم عامل سری 40 آشا بهره می برند و در مدل های یک و دو سیم کارته عرضه خواهند شد. این تلفن های همراه به مرورگر Nokia Xpress Browser مجهز هستند که هزینه های اینترنت گردی را (با فشرده کردن داده های رد و بدل شده) تا ۹۰ درصد کاهش می دهد. همچنین این دو موبایل اولین ابزارهای نوکیا هستند که از تکنولوژی Slam این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که فایل های شان را از طریق بلوتوث و بدون Pair کردن دستگاه ها، به اشتراک بگذارند. 



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : شقایق       

 سمیه کریم مسلمان پاکستانی الاصل مقیم بریتانیا که در انتخابات اخیر پارلمانی انگلیس وارد پارلمان شد نخستین سخنرانی خود را ایراد کرد.

 کریم در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: این سخنرانی کاملا تجریه فراموش نشدنی بود و من نماینده زنان مسلمان جوان هستم.

وی با تاکید بر اینکه زنان مسلمان زیادی در بریتانیا زندگی می کنند، خاطر نشان کرد: من امیدوارم زنان بیشتری را با حجاب و روسری در پارلمان بریتانیا ببینیم که این موفقیتی بزرگ خواهد بود.



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 10:35 ::  نويسنده : شقایق       

  کمتر از یک ماه دیگر تا 21 دسامبر 2012 باقی مانده است. روزی که در پیشگویی مایاها، موعد پایان دنیا لقب گرفته و شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا آن در ایمیل‌ها دست به دست می‌شود. با این حال سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ادعای مایاها را رد می‌کند و می‌گوید تمام پیشگویی‌های آخرالزمان درباره برخورد یک ستاره درخشان با زمین ادعای بی‌اساسی است که از نظر نجومی توجیه پذیر نیست.

 مایاها 1500 سال پیش از میلاد مسیح، پیشگویی کرده بودند که در سال 2012 جهان به پایان می‌رسد. ستاره‌ای درخشان که بعدها مفسران آن را ماه تعبیر کردند، به زمین نزدیک می‌شود و در روزهایی که تاریکی بر زمین حاکم است، ستاره به زمین می‌خورد و تمام جهان را می‌سوزاند و از بین می‌برد. تصویری که شاید شبیه‌ترین روایت آن را لارس فون‌تریه در فیلم مالیخولیا ترسیم کرده باشد. فون‌تریه در این فیلم از واقعه نجومی منحصر به فردی می‌گوید که اعضای یک خانواده بی‌صبرانه در انتظار تماشای آن هستند اما هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر مطمئن می‌شوند که این واقعه با حادثه پایان دنیا ارتباط دارد. در نهایت هم ستاره درخشان و غول پیکر به زمین برخورد می‌کند و از جهان جز نور سفید چیز دیگری باقی نمی‌ماند.
 


 



ادامه مطلب ...


جمعه 5 آذر 1391برچسب:, :: 20:0 ::  نويسنده : شقایق       

 

سلام بر تو یا حسین...

و لعنت بر تو ای یزید...