با شنیدن شغل طرف میگیم...
درباره وبلاگ

انچه هستم مرا بهتر معرفی میکند تا انچه می گویم...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر زیبا... و آدرس asana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 614
بازدید ماه : 613
بازدید کل : 65215
تعداد مطالب : 282
تعداد نظرات : 334
تعداد آنلاین : 1

دختر زیبا
...
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : شقایق       

 bullet.gifکارمند بانک: می تونی یه وام واسه ما جور کنی؟

Smilehaa

 
 
bullet.gif مهندس کامپیوتر: من کامپیوترم ویروسی شده می‌تونی ویندوزم رو عوض کنی؟

Smilehaa

 

 

bullet.gif پزشک عمومی: می‌تونی برای چهارشنبه که بچه‌ام نرفته مدرسه یه گواهی بنویسی؟

Smilehaa

 

bullet.gif دندانپزشک: بیا این دندون عقل من رو نگاه کن ببین سیاه شده باید بکشمش یا پرش کنم؟Smilehaa

bullet.gif تعمیرکار ماشین: این ماشین من نمی‌دونم چرا هی صدای اضافی می‌ده، می‌تونی بیای یه نیگا بهش بندازی؟!Smilehaa

 

 
bullet.gif بازیگر: واسه کسایی که میخوان بازیگر بشن چه نصیحتی دارید؟Smilehaa

bullet.gif مدیر یه جایی: می‌شه واسه این بهرام ما یه کار جور کنی؟Smilehaa



bullet.gif موبایل فروش: آقا این گوشی ۳۳۱۰ ما رو می‌شه با یه N95 عوض کنی؟!Smilehaa

 


bullet.gif  معلم: این حسن ما یه خورده تو ریاضی‌اش بازیگوشی می‌کنه می‌شه این پنج‌شنبه‌ی قبل از امتحان ریاضی‌اش شام تشریف بیارین خونه ما سر راه این اتحادارو هم یه بار براش بگین؟!

Smilehaa

 
bullet.gif نماینده مجلس: این شهرام ما خیلی پسر گلیه می‌خواد زن بگیره می‌شه کمک کنید معافی این بچه‌رو بگیریم؟!

Smilehaa



bullet.gif کارمند سازمان سنجش: سؤالای کنکور سال بعد رو نداری؟

Smilehaa



bullet.gif نویسنده: یه روز بیا سر فرصت قصه زندگیمو برات تعریف کنم کتابش کنی!

Smilehaa



bullet.gif معمار: این خونه مون باید کفش سرامیک شه و آشپزخونه‌اش اُپن، فکر می‌کنی چند روزه تموم می‌کنی؟

Smilehaa



bullet.gif طلا فروش: الان اوضاع سکه چجوریاس؟

Smilehaa



bullet.gif اقتصاد‌دان: بالاخره این بنزین رو می‌خوان چی‌کار کنن؟ یه سوال دیگه: می‌دونی اصلاً‌ درآمد نفتی ایران چقده؟

Smilehaa

bullet.gifوکیل: من اگه بخوام حضانت بچه‌ام رو بگیرم چی‌کار باید بکنم؟

Smilehaa

bullet.gif روان‌شناس: من الان یه چند وقتیه بچه‌ام شبا جاشو خیس می‌کنه، شوهرم هم شیش ماهه خونه نیومده، خودمم فکر کنم افسردگی گرفتم، حالا چی‌کار می‌تونی برام بکنی؟

Smilehaa

bullet.gif تایپیست: یه پایان نامه دارم ۹۵۸ صفحه اصلاً وقت ندارم تایپش کنم،‌ نظر تو چیه؟

Smilehaa



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:40---14 ارديبهشت 1391
سلام واقعا وبلاگ قشنگی داری

امیررضا
ساعت19:00---12 ارديبهشت 1391
عجب پنگوئن کرمویی.معلومه از اون شراسا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: