سلام...
درباره وبلاگ

انچه هستم مرا بهتر معرفی میکند تا انچه می گویم...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر زیبا... و آدرس asana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 624
بازدید ماه : 623
بازدید کل : 65225
تعداد مطالب : 282
تعداد نظرات : 334
تعداد آنلاین : 1

دختر زیبا
...
دو شنبه 16 آبان 1386برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : شقایق       

نایت اسکین
 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت19:57---6 دی 1391
روزهای بارانی را خیلی دوست دارم ...
معلوم نمی شود منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابان ها !
بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !
روی گونه ات اشک هست یا دانه های باران !!!
.


آینده سازان یگانه سپهر
ساعت12:38---28 آذر 1391
مطالب قشنگی داری

الهه
ساعت16:45---24 آبان 1391
سلام شقایق جووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووون
من تو رو لینکیدم.توهم بی معرفتی نکن و منو بلینک.باشه عزیزم؟
یادت نره ها؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه یادت بره
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
میدونی چی میشه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچی نمیشه.ه ه ه ه ه ه ه
بابا به دل نگیر. خلاصه خیلی ازت خوشم میاد
خیلی خوش حال میشم بیای به وبم و واسم نطر بذاری و عضو بشی و...
شوخی کردم همین که بیای به وبم واسم کافیه.
ولی حالا که این همه نوشتم ودستم داره میشکنه،پس بی معرفتی نکن.باشه؟راستی بیا باهم دوست بشیم.دوتا دوست خوب.
پس از این به بعد تو همیشه بیا به وبم ومن هم همیشه میام تو وبت.فقط یادت نره دوست خوبم؟
بای تا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
های


LovEly GiRls
ساعت15:50---25 مهر 1391
سلام شقایق جون...
مر30 که به ما سر زدی...
امید وارم واسه هم دوستای خوبی باشیم، موافقی؟


LovEly GiRls
ساعت20:15---23 مهر 1391
سلام...
مطالبتون خیلی جالب بود...
به ما هم سر بزن...
منتظریم...
فعلا...


farzane
ساعت19:20---21 مهر 1391
سلام من شما رو لینک کردم شما ام من رو با اسم این بلینکید



Everything with joy and laughterبعد بگو لینکت کنم


نیلوفر
ساعت19:32---4 مرداد 1391
*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نیم نگاهی_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


نرجس جلالی یزدی
ساعت21:41---26 تير 1391
بازم به من سر بزنید چون هر هفته اشعار جدید در وبم خواهم گذاشت.
خیلی دوستت دارم.
میبوسمت دخترکم...


نرجس جلالی یزدی
ساعت21:37---26 تير 1391
سلام مجدد از من به شما عزیزترین دخترم.

ممنونم گل مهربونم ...

خوشحالم که اشعارم رو دوست داشتید.

منم خیلی خیلی شما روو دوست دارم خوشکل مهربونم.

شما هم با زهره ی من هیچ فرقی ندارید.پس من مامان شمام و خوشحالم که خوشحالی عزیزترین دختر دنیا.

میبوسمت از راه دور مامانی..

راستی ممنونم که وبتون این حد انرژی مثبته و آرامشبخش.

عاشقتم تا ماه تا خمرشید تا همیشه...

فدات شم

مامان نجی شما...


نرجس جلالی یزدی
ساعت20:29---26 تير 1391

سلام عزیزم
خسته نباشید.مطالبتون به نظر من عالی بود.
من نرجس جلالی هستم 59 سالمه و مدت هاست که شاعر هستم.
خوشحال میشم به وب بنده بیایید و نظرتون رو راجع به اشعارم بفرمایید.
سپاسگزارم از مطالب ارزشمندتون .
براتون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل و عرصه های زندگی رو دارم.
ممنونم عزیزم



زهره صادقی
ساعت20:28---26 تير 1391
با سلام
بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود
من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.
اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...
سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .
توفیق رفیق راهتان باد



مرد تنهاییی
ساعت23:15---22 تير 1391
سلام چی شد بلااااااا

مرد تنهاییی
ساعت18:48---22 تير 1391
سلام.ای دی تو می خواستم

h.motahari1377@yahoo.com

البته اضافه کنم تاریخ تولدم نیستا بقیشون پر بود

بیا پیشم


ali
ساعت17:40---22 تير 1391
asheghatam

زهرا
ساعت11:34---22 تير 1391
_________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$

آپم بدو بیا.
نظرحتما بدي.............پشيمون نميشي به خدا


saeed
ساعت3:19---13 تير 1391
گروه تخصصی کاسپین جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و شهید بهشتی هستند که به صورت تخصصی کلیه دروس دبیرستان از سال اول تا پیش دانشگاهی را به صورت خصوصی تدریس می کنند.با مشاوره با مدرسان ما کلیه دروس را 100 % تضمینی مفهومی فراگیرید.(ارائه ،روشهای تست زنی، ، نکات ،کنکوری، دروس و مشاوره تا زمان کنکور)
تلفن تماس(24 ساعته)::: 4014111_0939



ساسان
ساعت0:10---24 خرداد 1391
سلام وبت توپه من هم سر بزن

امیر زهره
ساعت1:06---22 خرداد 1391
سلام وب خوشملی داری یه سری به ما هم بزن اومدی نظر یادت نره@} ;-

enayat
ساعت14:55---17 خرداد 1391
وبلاگ خوشگلت رو یه دور گشتم ...
تو هم بهم سر زدی ...
لینک بشیم؟


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت14:50---17 خرداد 1391
در بودنت به نبودنت ودر نبودنت به بودنت می اندیشم ای بودونبود من

ali
ساعت15:08---13 خرداد 1391
عالیه به منم سر بزنali_0633.loxblog.com

محسن
ساعت14:55---13 خرداد 1391
واقعا یخ کنی !!!!

رهگذر
ساعت14:49---12 خرداد 1391
سلاااام وبلاگتون قشنگه. خودتون رو نمی دونم. باید گل باشین

enayat
ساعت20:39---6 خرداد 1391
مرسی که لینکم کردی ...
بازم بهم سربزن
میام طرف وبلاگ خوشکلت ...


enayat
ساعت20:39---6 خرداد 1391
مرسی که لینکم کردی ...
بازم بهم سربزن
میام طرف وبلاگ خوشکلت ...


فریبا
ساعت18:24---6 خرداد 1391
سلام من لینکت کردم تو هم لینکم کن راستی وب خیلی قشنگی داری به به.

enayat
ساعت11:17---6 خرداد 1391
سلام
وبلاگ خوب و خوشگلت رو تحسین میکنم ...
شقایق خانم اومدی بهم سرزدی و نظر دادی مرسی ... ولی فکر کنم یادت رفت لینکم کنی ... بازم بهم سربزن و لطفا این بار لینکم کن ...
بــــاز میـــــآم سراغت ...


saman
ساعت21:22---5 خرداد 1391
salam webet kheyli khoshmele be manam sar bezan khosh hal misham

enayat
ساعت13:44---4 خرداد 1391
بلاگت عالیه و آمارش عالیتر
واقعا بلاگ معرکه ای داری
خوشحال میشم اگه به من سربزنی، نظر بدی و لینکم کنی


ساحل
ساعت20:05---3 خرداد 1391
عزیزم به وب من سر بزن باشه
دوست دارم ساحل
بامن دووووووووووست میشی؟


nazanin
ساعت15:38---1 خرداد 1391
سلااااااااااام وبت عاليه به وبلاگ عشق منم سربزن لينك يادت نرههههههههههههه

barbi
ساعت15:36---1 خرداد 1391
سلام به منم سربزن منتظرم وبت قشنگه

emo boy
ساعت17:48---18 ارديبهشت 1391


محمد
ساعت19:36---16 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره


hamed
ساعت11:36---16 ارديبهشت 1391
سلام وب زیبایی داری واقعا زیبا مینویسی به منم سر بزن تو نظر سنجی هم شرکت کن راستی نظریادت نره موفق باشی

امیررضا
ساعت18:54---12 ارديبهشت 1391
سلام. خواهش میکنم نظر لطفته آجی شقایق وبلاگ تو هم زیباست البته آجی قول بده که بازم بیای منم به وبلاگت سر میزنم پس فعلا....

امیررضا
ساعت17:44---10 ارديبهشت 1391
درود. بروزم اگه خواستی می تونی بیای وبلاگم یه سر بزنی روز ملی خلیج پارس هم شادباش.

hosien
ساعت9:26---5 ارديبهشت 1391
سلاموب جالبی داری.بیا وب خواهشن تنها نزار

دیگه ضد دختر نیستم
ساعت9:03---3 ارديبهشت 1391
سلام


وبلاگ قشنگی دارید


من شمارو لینک کردم


ممنون میشم شما هم منو بلینکید


امیررضا
ساعت11:15---31 فروردين 1391
درود وب جالبی داری واقعا وب زیباییه. اگه دوست داشتی می تونی به وبلاگ منم یه سری بزنی منتظرتم بدرود.

hajeeeeeee
ساعت0:37---28 فروردين 1391
salam shaghayeghjon mamnon ke omade safa avorde ba omadanet..bazam bia mer30000000

محمد
ساعت11:39---27 فروردين 1391
خیلی عالی.
به ما هم سر بزن ونظربده.......


امیر
ساعت11:22---27 فروردين 1391
وبلاگ قشنگی داری

mostafa mahdizadeh
ساعت15:20---23 فروردين 1391


سلام
ما بنر میسازیم
بهترین و حرفه ای ترین بنر ها
در مواقعی بنر مجانی هم میسازیم
اگر مایل باشید برای شما هم میسازیم
و اگر باز هم مایل باشید تبادل بنر کنیم
http://banner1.lxb.ir


امیررضا
ساعت12:02---8 فروردين 1391


قداست ایران ، بلندى دماوند ، اصالت نوروز ، قدرت آرش ، شرافت کاوه ، غیرت بابک ، نجابت مازیار ، زیبایى شیرین ، عشق فرهاد ، شکوه جمشید ، عمر پرسپولیس ، منش کوروش ، پندارنیک ، گفتارنیک ، کردارنیک را از اهوراى پاک برایتان دراین نوروز سفید آرزو میکنم .



سال 91 شادباش.



درود وقت کردی یه سری به وبلاگ منم بزن. در ضمن وبلاگ جالبی داری خسته نباشی. منتظرتم بدرود.


hamed
ساعت11:44---8 فروردين 1391
سلام شقایق اگه موافقی همدیگرو لینک کنیم تا امار بیینندگان هردومون بالا بره عنوان:دخترپسر ایرونی بیاید تو.ادرس:dokhtarpesar2.loxblog.ir اگه لینک کردی خبر بده تا منم ابحی گلمو لینک کنم
پاسخ:salam duste khobam,linket kardam...


hamid
ساعت16:04---7 فروردين 1391
سلام
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وبلاگت خیلی مطالب جالبی داره من که استفاده کردم
دوست داشتی به من سر بزن و روی تبلیغاتم کلیک کن
اگه مایل بودی به قسمت کسب درامد از اینترنت توی موضوعات وبلاگم سر بزن
موفق باشی


ابوالفضل
ساعت15:39---27 اسفند 1390
سلام وب خوب وقشنگي داري اگه منو قابل دونستي بيا تو وبم ونظر بده و اگه هم قابل دونستي با عنوان شعر و متن عاشقانه لينكم كن

ممنون

پاسخ:salam,merci az lotfet azizam...b roye chashm...


فاطمه
ساعت22:31---25 اسفند 1390
.....?#############?

...?###############?

..?#################?..................?###?

..?##################?..........?#########?

....?#################?......?#############?

.......?################?..?###############?

.........?################?################?

...........?###############################?

..............?############################?

................?#########################?

..................?######################?

....................?###################?

......................?#################?

........سلام.........?##############?

...........................?###########?

..........خوبي...........?#########?

...............................?#######?

.............................?#####?

...................................?###?

...به ماهم سر بزن............?#?

.......................................?

..............منتظرم.................?

........................................?

........................................?

.......................................?

.......................................?

.....................................?

.: ............................ :. ?

................................?

...........................?

......................?

.................?

............?

........?

......?......................?...?

..........?.............?............?

..............?.....?...................?

...................?.....................?

................?......?..............?

..............?.............?....?

.............?

...........?

..........?

.........?

.........?

..........?

..............?

...................?

.....اگر آمدي........?

............نظر...........?

......... يادت نره.........?

.............باي.............?

..............................?


پاسخ:salam azizam,chaaaashm...


MehraNasrin
ساعت21:29---22 اسفند 1390
slm b U Do0ste Azizam...Bloget Me3 Hamishe Alie....Matlebet Alieeeee
پاسخ:salam,merci golam...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: